Bebeğin kalbinin durması sebebiyle Pazartesi günü kürtaj oldum. Bugün 6. Gün geceleri uykumdan uyandıran,geldiğinde nefesimi kesip ağlatan acillik eden ve ilaçlarla geçmeyen ağrım oluyor. Bugün farklı doktora da muayene de oldum. Rahim eski haline dönmüş içerde kalan parça vs hiç bişey yok. Kanamam devam ediyor ama ağrı yüzünden uykularım zehir oldu dayanamıyorum 😔 Varmı böyle bi durumla karşılaşanlar?