Herkese Merhaba🌸🌺 Oğlumda hamileliğim boyunca burda olmuştum, malesef doğumdan sonra kullanamadım, doğum hikayemi bile yazamadım.
18.11.2020 yılında doğdu canım oğlum💙 Rabbim tüm evlatları korusun🤲🏻
Hikayeme gelicek olursak, cumartesi gece vajinal kan lekelenmeleri görmeye başladım, sabahı zor etdim, pazar sabahı doktoruma yazdım o da pazar günü iş günü olmadığı için hemen en yakındakı hastaneye gitmemi söyledi.
Hastaneye gittik 2 kadın doktor ultrasona bakıp dakikalarca konuştular, vajinal baktılar, hemen doğum yapman gerek, kıpırdamaman gerek, sen nasıl ayakta dura biliyorsun, o kadar paniklettilerki beni… Doktorunu ara biz konuşalım aradım doktorumla konuştular, doktorumda erkek. Ben de ağlamaktan duramıyorum, eşim beni sakinleştiriyor. Telefonu bana vermelerini söyledi doktorum. “Sakin ol,sakın panikleme, eve git ve dinlen yarın gel dedi”. İnanın en azından ağlayıp zırlamam durdu o öyle sakin konuştuğunda. Doktor dediğin hastayı panikletip delirtirmi Allah aşkına hemde hamileyi…
Ertesi gün eşimle gittik, doktor plasentanın koptu kopucak gibi olduğunu söyledi ve eşyalarını al ve hastaneye girişin yapılsın dedi.
35+5tim 2gün ciğer geliştirici iğneler, serumlar taktıktan sonra spinal anesteziyle sezeryan oldum. 36 haftada 18.11.2020de saat 8:49 da 3.240 g doğdu oğlum.💙🤲🏻 O kadar tarif edilemez an, anlatılamayacak güzel bir sahneydi, ilk doğduğu an sıcaklığını yüzümde hiss ettim, o kadar mutlu oldumki… Dikişler atıldığında seni uyutalım birşey görüp hissetme dedi doktor, hayır istemiyorum dedim, gözlerimi oğlumdan alamıyordum. Ağlıyordu, kilosunu, boyunu ölçüyorlardı.
Lohusalığım çok iyi geçti, 1haftaya toparlandım, 1yıl geçti doğumumun üzerinden nerdeyse hiç ameliyat izi yok.
2 ci bebeği hiç amma hiç düşünmezken, sürpriz yaptı bize daha yeni öğrendik💫👼🏻 Ve yeniden buradayım🥰