Kızlar iyi geceler. 24+4 haftalık hamileyim. Şu sıralar şeker yüklemesi yaptırmam gerekiyor ama özelde yaptırmak istemiyorum. Pendik devlet hastanesi Kaynarca polikliniginde tolga bey var randevu aldım ama şeker yüklemesi yapıyorlar mı bilmiyorum. Yaptıran var mi aranızda acaba