TueAltunta Oznur1997 erkek doktordu. Ben inanılma memnun kaldım yarım saat sürdü ama bebeğin her bir noktasını tek tek inceledi ve bizede anlattı. 2 adet 3 boyutlu resim ve sonucu dosya şeklinde verdi.
ortmenanne Yenianne_27 her gün ama her gün aradık saat 16.00 dann önce hattı düşürdük ve oyaladık tam 16.00 da randevuyu aldık
atikilknur99 ortmenanne randevuye gittiniz mi acaba yoksa zamani varmı daha bende Zeynep kamilden randevu bulmak istiyorum ikili testi orda yaptırdım gayet iyiydi
ortmenanne atikilknur99 randevuma gittim profesör asistan ve doktor 3ü bi arada rahat rahat baktılar içim çok rahatladı herkese tavsiye ederim 🌸