Cerenktkc Arkadaşlar merhaba 34. Haftanın içindeyim kaç gündür midemin suyu ağzımın içinde ne tadım var ne tuzum sadece halsizlik var. 3 oldu istifra ediyorum acaba korkulacak birşey varmı başına gelen hiç oldu mu bilgi verirseniz çok sevinirim
Derin0712 Cerenktkc bnde oyleyim dr normal dedi bebek saclanmistir dedi guldu hatta kabus gbi suan halim kalmıyor midem surekli kendini hatırlatıyor
banukaratas Bendede oluyor cnm dün gece 5 kez miğde sıkıntı yaşadım acı su geliyor uyuyamiyrum kustugum için halsizlik yaşıyorum
Cerenktkc banukaratas Ay üç gündür resmen ölüp ölüp diriliyorum. Ne uykum uyuyabiliyorum ne uykudan utanabiliyorum. Uyku filan kalmadı.
Cerenktkc Derin0712 ayyyy valla resmen ölüp ölüp diriliyorum. İlk gebeliğim biran önce doğursamda kurtulsam moduna girdim hiç bir düzenim kalmadı 😥