glerfilizY Zeynep4744 banyo sonrası bebe yağı,gece yatmadan lierac krem ve günde 2-2,5 lt su bana çok iyi geldi 👌37+3 haftadayım hiç çatlağım yok canım👍
Glitter Bebegimibeklerken__ evet canim iceriginde mineral yag yazar. Mineral yag petrolden elde edilen sentetik bir yag
Bebikimm Kızlar şunu net olarak söylemeliyim ki; hamilelikte çatlama sorunsalı tamamen kişinin bedeniyle alakalı, yapısal yani... kimi ne kadar kremler, yağlar sürerse sürsün eğer vücut yapısı çatlaklara müsaitse kesinlikle engel olamazsınız... Kimisi de hiç birşey kullanmaz ama gram çatlağı olmaz... o yüzden çatlakları kafanıza takmayın derim, olacağı varsa engel olamazsınız. Artı bir bilgi daha, açık renkli tende olanlar da daha kolay ve erken çatlama olurmuş, esmer tenliler ya az çatlar ya da hiç çatlama problemi yaşamazmış..