Kubragumus Bayanlar merhaba. 30. Haftadayım ve sızıntım var doktor yumusama war her an bebek gelebilir diyip ciğer geliştirici vurdu. Basına gelen warmı cok erken değilmş skıntı olurmj bebekte
Asyaveannesi36 Kubragumus arkadaşım 29.haftada doğum yaptı 1100kg bebek biraz küvözde kaldı ama şuan 1 yaşında çok şükür, rabbim sizi de sağlıkla kavuştursun inşallah 💜
Acemi_anne61 Kubragumus Bende 31. Haftadayım tamamen bebegin gelişimine bağlı herhangi bir sağlık sorunu yoksa yaşar 24 haftalık yaşayan bebekler var. Nasip tamamen. Ama normal doğum olmaz tabi. İnşallah bekler zamanını canım bebeklerimiz sağlıkla doğar 🤲🏻