AysUysal Geçmiş olsun , benim annemde akciğer kanseriydi.. Babamın arkadaşı Mert Başaran a gidçyorduk biz.. O zamanlar hem Öapa Tıp Fakültesi hem özel muayene olarak Nişantaşı ndaydı yeri.. Alanında başarılı uzmandır, araştırın isterseniz, tekrar geçmiş olsun 🍀🙏🥰