Okudum, seninle birlikte bende üzüldüm 😪 Ne diyeceğimi bile bilemiyorum ne yaşadığını tahmin edemiyorum 😔 Belki bi mucize olur ve bebeğinin hayatınıza girişi seni de kendine getirebilir 🙏🏻 Cesaretini topla ve git tüp bebek şansını dene, iyi geleceğine eminim ♥️