Leylaska9697 Merhaba ben 32 haftadayim leykosit fazlapilgi var? Kimde boyle sorun var? Ve cocuga etkisi varmi?(
Ilknur60 Kuzum bende 31haftaligim benimde yüksek çıktı doktor bugün bir şase yazdı onu iç dedi bakalım fayda edecek mi. Hamilelikte enfeksiyon çok sık karşılaştığımız bir durum dedi o yüzden dikkat etmekte fayda var. Bana bol su içmem gerektiğini söyledi.