Ayyysss Slm arkadaşlar size birkaç sorum var ! Tüp bebek tedavi sürecindeyim transfere az zaman kaldı aşı yatırsam sakıncası olur mu? Yaptıran var mı? Yada gebeliğin ilk 3 ayında sakıncalı mı? Bilgisi olan yazsın lütfen?
gizem-ipek Ayyysss Özellikle gebeliğin ilk 3-4 ayında bebeğin organ gelişimi dönemi olduğu için benim doktorum önermediğini söylemişti.
Ceyduygu Ayyysss Gebelikte 12. Haftadan sonra aşı yapıyorlar. Eger aşı vurulmak istiyorsanız 3. Aydan sonra vurulabilirsiniz