Narrmy Kizlar siz de geceleri qarip rüyalar görürmüsünüz? Ben her gece kötü,qarip rüyalar görüyorum. Bazen esim geceleri uykudayken agladigimi görüp uyandiriyor. Gördügüm rüyanin etkisinden tüm gün çikamiyorum.
Busebuseee Narrmy aynen canım bende de oluyor her hamılelıkte olurmuş endıselenme ben bazen gece uykudan kalkıyorum kötü rüya görüp eşımı kaldırıp bana sımsıkı sarıl dıyorum çok korkuyorum anca öyle geçiyo hamılelıkte acayıp garıp rüyalar görülürmüş bende çok şükür görüyorum
Tubaaa22 Narrmy ne yazık ki bendede var o durum hormonların etkisiyle oluyormuş gece bi anda uyanıyorum ter içinde kalıyorum
Narrmy Busebuseee evet, mesela rüyamda esimin beni gözümün önünde aldatdigini gördüm 2 kez ve etkisinden çikamiyordum