SibelGumus 450 tl verdim detayliya cahil cahil gittim eline her makina alana guvenmeyin uskudarda kadin bana bobreginde sislik var dedi ama gel gele rapora oyle yazmamis heyete girmesi lazim kistim yapi saptandi icerisinde kanama alani olusmus falan tekrar uzman doktora gittim oda ona dayanarak ayni seyleri tekrar etti ve bu arada asla kadin dogumcular bebegime bakmak istemedi kist var biz takip edemeyiz dedi gecen cuma devlette uzamn doktora gittim perinatolojiye asla boyle insanlara prim vermeyin dedi bebegin gayet saglili dedi bi deli tas atmis kirk akkili cikaramamis dedi makinasi olan her doktora guvemeyin perinatolojiye randevu almaya bakin 1200 liram cope gittim ve aylarca agladim