hayall- benim o dönemlerde başlamıştı bulantı değilde aşırı halsizlik iştahsızlık 6 haftadan sonra herşey daha berbat bi hal almaya başlamıştı ama çok şükür herşey yolunda ilerledi bi sorun olmadı bende. Doktorunla görüşüp ilaç alabilirsin bulantın seni çok etkiliyosa canım. Allah yardımcın olsun