Kizlar iyi geceler bugün adetime 5 gün kaldı,dün kaset testte hayali silik çizgi görmüştüm,sol tarafimda da ayağa kalktığımda bıçak saplanir gibi ağrı oluyor ve az önce tuvalete gittiğimde kahverengi akıntı geldi,hamilelik belirtisi olabilir mi? Yerleşme lekesi yaşayan oldu mu böyle?