Kızlar 40+1 olduk bugün itibarı ile 2 gün önce kasılmalar için muayeneye gittim ilk çatı muayenesini yaptı doktorum sıfır açıklık sadece yumuşama var dedi. Bebeğin kafası kanalda, ama gelmezse perşembe yatış suni vericem dedi. böyle olup normal doğuran var mııı