alpereninannesiii Adana çocuk kardiyolojiye gideceğim gebeyim.. iyi bir hastane iyi bir doktor tavsiyesi..
Burcu-2910 alpereninannesiii canım şehir hastanesine gittim ama zar zor sıra verdiler balcalı yada Seyhan başkenti önermişti doktorun ama balcalı gun vermiyor Seyhan başkentte çok pahalı ben de şehir hastanesine gidip konuştum durumu analtınca doktor yardımcı oldu
Aslaninannesi01 alpereninannesiii şehir Hastanesi’ne götürdüm bn oğlumu çok memnun kaldım doktor çok ilgiliydi Hüsnü Demir adı
alpereninannesiii Burcu-2910 ben şehir hastanesine bir tanıdığımı gönderdim hemşire yardımcı olamadı.. Bende mecburen ilk adım hastanesine gittim doktorum Başkent hastanesine yönlendirdi ama çok pahalı gitmedim ilk adımdan da memnun kaldım
Burcu-2910 alpereninannesiii hangi hastane ve doktora gidiyorsun benımki başkentle ilk adıma git dedi
Burcu-2910 alpereninannesiii doktor hersey normal ben bişe görmedim dedi ama sonucta bu bir cihaz dedi %100 değildir dedi
alpereninannesiii Aslaninannesi01 fetal kardiyoloji için sormuştum ben daha doğum yapmadım ama nasip olursa doğunca kontrol amaçlı ona götürürüm 😊
Aslaninannesi01 alpereninannesiii pardon çocuk kardiyoloji yazınca gebeyken farklı olduğunu düşünemedim 😊 Kesinlikle tavsiye ederim bn çok memnun kaldım
Burcu-2910 alpereninannesiii yüreğirde oturuyorum canım ben İsa Alataş var tıp merkezi oraya yakın oturuyorum