Kubra0603 bende aptal gibi değmiycek insanlar için sinir krizine girip çığlıklar içinde ağlamıştım sonra birde oturdum bebeğime bişey olacak diye ağladım acile gittim daha 22.haftamdaydım alttan baktılar bi sorun yoktu sonra nst bağladılar 30-40larda çıktı kasılmalar ama ağrım hiç yoktu sabaha kadar yatış yapıldı kasılmalarım sıfırlandı öyle çıktım sabah yani demem o ki asla ama asla bebeğine ve kendine bunu yapma dünya yansa umrunda olmasın evladın için 🙏🏻🥺