CCCansu 8 aylik hamileyim karnımin aşağıda olduğunu farkettim bugün.bebegim ters. Bu durumu yaşayanlar varmi acaba Ilk gebeliğin hicbir fikrim yok
Sedamira12 CCCansu bende 36+5 günlük hamileyim vajinamın üst kısmında çok hareket ediyo sorun degil bence doğuma yaklaşıyoruz son zamanlarda zaten göbek düşmesinde oluyor
hs_mutluluk16 Doktor risk olduğunu söylemedikçe ve kanama vs anormal durum yaşamadıkça telaş yapmayın bence :) büyüdükçe baskı olacak başı aşağıdaysa dönüyordur