Bebegimvebennnnn Elimde olmadan çok sinirli ve çok duygusalım ağlama krizlerine girdiğim de oluyor ama çocuğa zarar olur mu onara ayrı üzülüyorum 🙁
yumer123 Bende 27 haftalik hamileyim daha az önce sebep yokken esimle tartıştım hormonlardan hep durup durup ya ölürsem bebegimi göremezsem diye ağlıyorum yalniz degilsin uzulme ama 🌸 sağlıkla alalim kucagimiza 🤲