Minikmucizem6 aynı düşüncedeyim, bence Allahın ve peygamberlerin isimleri konulmamalı.. Kişiye ağır geldiğine inanıyorum. Anlamları çok güzel olan bir sürü Kuranda geçen isim var. Henüz cinsiyetimiz belli değil ama kızım olursa ismini Ahsen koyacağız mesela. Daha sade, anlamları güzel olan bir çok isim var. 😌 Sağlıcakla kucağımıza alabilmemiz duasıyla 🌼🧡🤲