Elfgrcn evet çok haklısınız pahalılık konusunda biz önceden kendimizi hazirlamstik.. Ben de indirdim fakat bana onay kodu mesela gece 3.30 gelmiş e ben her dakika onun basında bekleyemem ki.. ilk başta kanama prblemm olduğu için Gültekn hanım die bindoktora randevu bulabildim ona gittim benimle sekreteri konustu kendisi 2 kelime zor etti.. sonra ben üzerimi giyip yanina gelene kadar, sorcaklarim vardı çünkü, içeriye başka bir hasta almıştı.. içeride 2 dkka ya kalmisimdri ya kalmamisimdir.. iyi bir doktora gelmek de çok onmli..ben kendim iyi tecrübeler edinmedigim için tercih etmedim acikcasi.