tugbaa_g Haftadayım en son kontrole gittiğimde ultrason ile baktı ben sordum nstye bağlamayacak mısınız diye oda doğuma iki hafta kala gel nstye sokarız dedi herşeye o zaman bakarız dedi hiç anlamadım 30 haftadan sonra her iki haftada nstye bağlanmam gerekmiyor mu?
Cimen1409 tugbaa_g şaşırdım normalde 32den sonra başlatıyor nstyi ben 38 haftadayım her hafta gidiyorum
dakpinar- tugbaa_g 37. Haftama girdim canım benımkı de bakmıyor bebekte hareket varsa girmene gerek yok diyor :)
MinikMucizeninAnnesi Bende geçen hafta 34 te kontrole gittiğimde nst yapmadı 15gün sonra gel dedi. 35+2yim suan. 36dan itibaren nst bağlayacakmış her doktorun işleyişi takibi farklı ne yazık ki😌
busrasahinn tugbaa_g devlet hastanelerinde 35 36 haftadan itibaren basliyo canım kaç günde bir çağırırsa işte
Ceyduygu tugbaa_g Erken doğum belirtisi yoksa bebeğin hareketleri iyiyse ve bebek sağlıklıysa zaten nst ye gerek yokki. Nst de bebeğin kalp atışlarını hareketlerini birde annenin sancısı var mı onu görüyorlar. Bebekte bir sıkıntı yoksa gerekli değil bunları ultrasonda da görebilir
secoz tugbaa_g 28de başladı benim ki 🙄 çok erken başladı 2 haftada bir çağırdı Sonra 33ten sonra her hafta çağırdı
incimercan tugbaa_g 36+5’im. Ben de hala nstye bağlanmadım.2-3 gün sonra gidicem Bağlanırım belki. Bunlae ufak tefek şeyler bence kafanıza takmayın
Bbalk tugbaa_g 36 haftadan sonra başlanıyor bi problem yoksa ben hemşireyim kendi hastanemde bile bu şekilde oldu 🌸