Adetimin ilk günü lekem geldi sandım ikinci gün hamile olduğumu öğrendim beta hcg ilkinde 40 4 gün sonra 140 bir gün sonra 190 oldu lekelenmem devam ediyor doktor ilaç yazdı bir hafta sonra kontrole gel dedi bir sorun var mı sizce deneyimli olan anne veya anne adayları bilgi verir misiniz