nazli-3451 Merhaba arkadaşlar 9+1 gebeyim iki gündür kasıklarım ağrıyordu az önce fark ettim ki sağ kasık bölgemde şişlik var yağ bezi gibi bu durumu yaşayanlar var mı aceba
Kubrailkan Ağrı hala yaşıyorum o haftalarda yerleşme ağrısı diye biliyorum sonra da büyüdüğü için ama şişlik için bir şey diyemecegim post üstte kalsın umarım bir şey yoktur 🙏🌺❤️