Ozlem42
Canım neden evde tek test var. Bir kactane alsaydın. Yarın tekrar yap.
Bu test hamile olduğunu zaten söylüyor 😊 ama yinede yarın tekrar yap.
Ben inanmayıp 5 tane yapmıştım 🤭 1 haftaya doğumum var.
Rabbim sanada inşallah nasip etsin inşallah 🤲🏻 🥰