ulza
1 haftadır her sabah uyandığımda ped sırıl sıklam oluyor, bugün amma her ayağa kalktığımda tuvalete gitmek ihitacı hiss etdim.Suyum gelmiş ola bilir diye doktora gittim ama suyumun yerinde olduğunu.Bebeyin kilosunun 1,800 olduğunu dedi.Başka bir test yapmadı.3 hafta sonra gel dedi.Böyle bir durumla karşılaşanlar varmı? Bu normalmi? Test yapmadan sadece ultrason yeterlimi?