MinikGrilBaby Aa evet ya doğum yapmamış olsam daha önce yemin ederim korkudan doğuramam bile insanlar neye dayanarak bu şekilde acımasızca karşısındakini korkutup yazdıklarıyla dehşete düşürebiliyor inan anlamıyorum. Ben ilk hamileliğimde koronanın ilk patladığı zamanlara denk geldim kimse ama kimseyle görüşmedim korkumdan evden çalıştığım için kimse ile telefon görüşmesi bile yapamıyordum okadar rahattım ki ne canımı sıkan ne olumsuz yorum yapan kimse yoktu doğuma girdim güle oynaya güle oynaya doğumdan çıktım bebeğim 17 aylık ve okadar pozitif güleç içten ki ne yaşıyorsan onu yansıtıyorsun 🤔