Benimkinin ailesi de aynı öyle, oratada daha çocuk yoktu diyorlar olursa bak benim adımı koy. Böyle şeylerde asla tahammül edemiyorum istiyorsanız kendiniz doğurun koyun 4 tane evladınız var koymuşsunuz zaten istediğiniz kadar isim. Dedim benim kafamda var isim onları koymak istiyorum yani kim kırılırsa kırılsın kendi çocuğum ilk çocuğum onlr kalkıp bunu koy şunu koy diyor sinir oluyorum.