cyln_hnm bir haftadır bu dertten muzdaribim hatta bende post açmıştım canım çoğu kişi normal dedi magnezyum eksikliği vs olan duydum yada varis oluşuyor olabilirmiş bilmiyorum baskı yapıyo rahim genişliyo ağrıması normal diyende var doktoruma yazdım bende ama nedense mesajıma dönmedi bidaha sormadım 9 unda randevum var ama korkma ben burda dinleyince rahatladım çoğu normal diyor ama yinede doktoruna danış birde cinsiyet nedir bebeğin acaba