Burcusenkoc daha bu hafta ben yaşadım aynı şeyi ve perinataloga da gittim. Tek başına bir şey ifade etmemekle beraber bir riskte olabilir dedi doktor. Bana amniyosentez testi istediğini söyledi yani karından Sıvı alınmasını. O testi yaptirinca bir sorun olduğunu öğrenirsek uygulanacak bir tedavi ya da kullanacağım bir ilaç olacak mı dedim. Down sendromu söz konusu ise zaten yapacak bir şey yok bebeğin kalp ya da böbreğiyle alakalı bir sorun varsa da doğum sonrası bebek tedavi görür dedi yani sadece öğrenmiş olacaktım ve bu yüzden istemedim ben. Sonuçta Rabbım ne layık görürse vardır bir bildiği. Neden kalan 4 5 ayımı kendime eziyet ederek geçireyim. Kötü düşünüp kötüyü çağırmak istemiyorum. Bol bol dua edin yavrunuza sağ salim kavuşmak için gerisi Allahın takdiri 🥰