KardelenLina Kızlar merhaba 33 haftalık gebeyim 2.3 gündür karnımda sertlik oluyo ve önceki gibi hareket etmiyo sizde böle durumlar varmı oldumu acaba?
Elif05_ KardelenLina yeri daraldığı için hareketleri yavaslayabilir o yerini bulunca hareketine devam ediyor
KardelenLina Elif05_ Çok teşekkür ederim peki bu karın sertliği normalmi sence yasadinmi sende karnım acayip sert oluyo
Elif05_ KardelenLina evet normal.oda oluyo yarım saatte bir olursa doktora git rahim kendini kasıyor doğuma hazırlıyor yani