21+4’te iken detaylı ultrason yaptırdım ve bebeğimin gelişiminin bir hafta geride olduğunu öğrendim. Doktorum bir hafta gerilik gelişim geriliği olarak kabul edilmez endişelenme dedi ancak içim rahat değil. Bu durumda olan var mı? Süreç nasıl ilerledi? Neler yaşadınız?