@Melosss58 arkadaşım aynı durumu yaşadı, doktor sezaryene yönlendirdi, ama arkadaşım ısrarla normal istedi, doktorunu değiştirdi, her defasında sezaryen dediler, ama Allah’ın izniyle normal Doğum yaptı, sancısı biraz fazla olmuş baş büyüklüğünden ama hemen epidural aldı çok rahatlamış