Merveonay mrvcl9 mantıken yapmaması lazım canım normal yapabilirsin Yada yapamazsın demek için yapıyorlar çünkü
Sude-96 mrvcl9 yok biz doğumu konuştuk sezeryan diyince yapmadı yapmayacak da normal doğum deseydim yapacaktı
mrvcl9 Minikturtageliyor isteğe bağlı sezeryan istediğimi söylememiştim ama çatı muayenesini 36. Haftada yapıcam dedi 32. Haftada söylicem geç mi kaldım söylemekte acaba 🙄
Minikturtageliyor mrvcl9 belki çatın müsaittir normal doğurabilirsin neden sezaryen doğum istiyorsun ki
Minikturtageliyor mrvcl9 ben isteğimle dedim sma açılmam sancım olmadığı için 🥺 bence normal en sağlıklısı ve iyisi ☺️
minikkoalammm mrvcl9 yapmıck sanırm cnm 12 sinde gidicm hazırlık yapıcm dedi bağlarsa nstye bağlr birtek sonra gün vericek
minikkoalammm Ozgebalc gün vericeği için bağlaya da bilir bağlamaya da bilir sancı vr mı yk mu bakmak açısındn