Asrinbaby cnm Korkmaz hiç benim de ilk bebeğim 4.250gr sezeryanla Doğum yaptım normal banada yapamazsın demişti doktor açıkçası ne bebeğimi nede kendimi üzmek istemedim sağlıkla dünyaya getirdim ve şu an 9uaşında 28haftalık haflık 2.oğluma hamileyim 🙏 akşam 12den sonra birşey yeme Doğumdan sonrada ağrı kesici iğne yapıyorlar zaten korkulacak birşey yok ben Sezer’den olduğuma hiç
Pişman olmadım hiçde zorlanmadım sende hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah 🙏🙏