Merhabalar arkadaslar aranizda mustela catlak kremi kullanan var mi doktor tavsiyesiyle aldim ama sikayet varda hakkinda alerji yaptigiyla ilgili yorumlar var acikcasi korktum biraz kullanip kasinti yada kirmizi benekler olusan oldu mu ve bunlari doktorunuza sordunuz mu ? Yani aldimda simdi kullamadanda anlayamiycam napayim bilemedim 🤷