Bugün doktorum bunu yazdı sabah akşam içilmek üzere sabah içtim baya uyku yaptı hafif baş dönmesi doktora sordum normal dedi şimdi yine içicem ama yine baş dönmesi yaparda uyuyamam diye içmek istemiyorum. Kanama falan yok bende 5 haftalık gebeyim düşük tehlikesi falan olmasın diye baştan önlem aldı doktır normalde gebeliğim falan çok sağlıklı ilerliyor. Aranızda kullanan varmı?