Amineberra 22 gün oldu hâlâ adet olmadım testler negatif beta 0.100 yani gebelik yok Eylül de düşük yapmıştım 2 kere adet oldum düştükten sonra adet sökücü de bir işe yaramadı napayim artık benim gibi olan var mi bir kere daha mı kan versem acaba
Deletedmom15262 Amineberra canım belki kist vardır belki bir hormon yüksektir sen genede test yap gebelikten emin ol varmı yokmu sonra Bi doktor kontrol etsin adetin de düzensizlik olmuş olabilir geçmiş olsun🌸
Deletedmom15262 Amineberra hormonlar canım test istedi mi Bakıldımı hormon yükselişi adet düzensizliği gecikme yapar. mevsimsel değişim vs. Sen genede doktora görün test tahlil tekrar iste hakkında hayırlısı olsun 🌸