Eylulykdz Kızlar 3 gündür kasık ağrısı geliyor arada böyle yürüyünce felan sızı gibi bazen oturunca bile geliyor neden olabilir ? Sizde oldu mu?
begonvilko Eylulykdz canım benim de o haftalarda sürekli kasiklarimda kramp gibi, adet sancısı gibi agrilar oluyordu. Doktorum rahim genişlediği için normal demişti. Şimdi 4 ayı doldurduk hala bazen hafif agrilar oluyor.