beyah Bizde 37+1 olduk 🥰 Bugün doktor kontrolümüz vardı nstde sancım çıktı doktorumuz artı artacak gibi dedi öyle olursa acile git dedi miniğim erken gelmek istemezse eğer 1 hafta sonra kontrole gel testlerini yapıp ameliyat işlemlerini yapalım dedi yani bizim 10 günümüz var yok artık heran şeyler olabilir bende korkuyorum 😔 Allah’ım hepimizin yardımcısı olsun insAllah ❤️