Seymamsl canım dünki kontrolde benimde 3 hafta öne geçmiş ve bu durum beni endişeye sokuyor çok şükür şeker tansiyon takibi hep yapıyoruz ama doktor bu durum fizyolojik bişi son haftalar genelde yakalıyor ortalamayı dedi. Zayıfsa da kiloluysada sonlara doğru yaklaşıyorlar normal kiloya dedi. Bende ürktüm cidden 30 haftalığım ama kilosunu yazmıcam. Yani Allahım herşeyin hayırlısını sağlıklısı nı versin. Yaptığım şeyleri diyim belki faydası olur. Gebeliğin başından beri imom balık yağı alıyorum günde bir tane. Her gün muz, ceviz, fındık, avakoda (bazen), kaşar, maden suyu ve arada cici bebe yerdim. Yemek olarakta evde ne varsa et balık vs devamlı yemedim. Ama bulgurun çok besleyici ve bebeğe kilo yaptığını duymuştum. Tüketirdim. Bende biraz perhize sokacağım ikimizi🙈😬