Ya_Sa Kızlar ben yeni atanan öğretmenim 32. Haftadan sonra izne çıkınca maaşımı yatmaya devam ediyor ama bunun dışında doğumdan sonra da sgk dan toplu para yatıyor deniliyor böyle bişey var mı?
Asyaveannesi36 Ya_Sa bende almıyor diye biliyorum canım öğretmen değilim memurum ama bizde aylık zaten maaşımız yattığı İçin toplu olarak almıyoruz ki bizim zaten her ay maaşımız yatıyor
Ya_Sa dfnomr emin misiniz ya çünkü bi memur arkadaş hem maaşımı aldım hemde 12 bine yakın toplu para aldım dedi kafam karıştı
dfnomr Ya_Sa evet eminim bende doğum yaptım diğer öğretmen arkadaşlarım da kimseye öyle bir para verilmedi
begonvilko Ya_Sa doğum parası diye 200-300 TL gibi bir şey yatıyormuş diye duymuştum ben de. Ama öyle 12bin falan yok canım maalesef.