Dogaturac 26. Haftadayım ben de riskli gebelik uzmanına gidiyorum takibimi yapıyor ve çok güveniyorum alanında isim yapmış biri.bgn kontrol sırasında sordum şehir dışında acil bir durumdan dolayı alttan muayene etmek istediler izin vermedim imza karşılığı çıkardılar hastaneden.doktorum korkma asla risk oluşturmaz ilk günden son haftaya kadar bir tehlikesi yok çatı muayenesinin dedi yanlış biliyor muşum ben de erken doğumu tetikler diye duymuştum Bilgi kirliliği rahat ol bir daha dedi 😊