Aleyna0234 Regl 2 gün var bugün ara ara açık pembe lekelerim oluyor peçeteyle sildikçe anlıyorum akşam bir parmak ucu geldi daha 2 gün var reglime başına gelen Çar mı?
Deletedmom15262 Aleyna0234 canım adet öncesi gelen Lekenme yerleşmesi de olabilir, adet başlangıcında, günün geçsin test yaparsın netlik olur insallah gebelik olur🌸
Aleyna0234 Deletedmom15262 peki arada böyle kramp adet oldum zannediyorum ama devamlı değil ara ara geliypr cok açık pembe pazar günü olmazsam test yapıcam inş gebeyimdir🙏
Aliniko Aleyna0234 benden de yerleşme kanaması gelmişti. Regly öncesi 2 kere geldi(çok koyu kahverengi) doktora sorduğumda yerleşme kanamasıdır dedi. Sürekli gelmemesi gerekiyormuş 1 ya da 2 kez gebelik var ise ve sürekli geliyorsa doktor düşük önleyici ilaç veriyormuş bana öyle demişti
Deletedmom15262 Aleyna0234 insallah kuzum bekle stres olma insallah vardır tüm kalbimle isteyenlere nasip etsin insallah rabbim aratmadan uğraştırmadan nasip etsin 💓
Aleyna0234 Aliniko sabah oldu bir damla ⅔ saate bir birer leke geldi Şuan yok mesela anlamadım yarın idrar testinde çıkar mı?
Aleyna0234 Deletedmom15262 inş kuzum duanızda bizleri de katın rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
Aliniko Aleyna0234 ben gecikmeyi beklemeden kendim test yaptım çift çizgi çıktı ertesi günü kan tahlili verdim daha kese bile oluşmamıştı doktor erken gebelik dedi 10 gün sonra gittim keseyi gördüm şimdi 6+1 daha kalp atışını duymadık mesela o yüzden sende bi test yap istersen canım
Aleyna0234 Aliniko kuzum ben dün test yaptım idrar çıkmadı o yüzden yapmayim diye düşündüm idrar de hemen çıkmaz ama o negatif olunca umudum kırılsın istemedim olmazsa kan vereyim adetim geçirkirse
Aliniko Aleyna0234 umudunu kırma tatlım allahtan ümit kesilmez. Biraz bekle gecikmeni o zaman kan ver bence