Sybabyss Alacağın ne var ise al yılbaşından sonra fiyatların yanına yanaşılmayacak özellikle bebek arabası yatak vs bilginiz olsun kızlar
MrsG Sybabyss E bebekten zaten kıyafet almam. Çok gereksiz pahalı. Defakto lcw koton daha uygun. Ayrıca çeşit de çok
UmutsuzPolyanna Bühühü Allah herkesin yardımcısı olsun ihtiyaçtan evvel fiyat düşünmek çok kötü yaa bu olaylar ne zaman düzelecek yaaa zam zam zam
Hilal56 Benim ilk cocugum erkek kıyafetlerinin hepsi duruyor cogu da hediye gelmişti Bu kız olsa bile evde pijamalarıni zıbınlarını giydiririm yani Dışarı için biraz alıveris yaparım diye düşünüyorum cünkü fiyatlar cok pahalı ve cok çabuk büyüyorlar zaten
Ayselosman Simdiden yanina yaklasilmiyor hic birseyin benimde ilk bebegim ufak tefek herseyi almaya calisiorum cinsiyetini ogrenmedim henuz ama kizda erkekte giyecek seyleri buldukca aliorum ortalik cok kotu