Ozie1993 41 haftalık hamileyim günüm tam 8 gün geçti Bugün kontrollerim oldu covid testi yapıldı yarın saat 16.00 yatış yapılıp suni sancı verilecek korkuyorum bana dua edin hemencik doğurayım 🥲☹️
Fatosduzgun55 Ozie1993 Allah yardımcın olsun. Kolaylıkla dogumun gerceklesır ınsallah 🤲 maşallah ne kadar da bekleyesi varmıs kuzunun 🤭💙💕
Fatmacan Ozie1993 suni sancıdan hic korkma bacım.ben gereksiz korkmuşum.suni sancı doğumu hızlandırmal için yapışan serum ile verilen bişey.saglıkla kucagına al inş
Zehra9616 2-prensesannesiii yoo bende dogurdum anam 42+3 te hemde zorla dogurttular daha mis gibi duruyodu kacamadim 😂
2-prensesannesiii Zehra9616 36.6 ve 38.2 de doğurmuş biri olarak o haftalarda kadar beklesem kafayı yerdim heralde 😂😂
Fatosduzgun55 Zehra9616 ay gercekden mı bin maşallah 🧿 ben 37.haftada dogurdugum ıcın gözümde gerxekden cok geldı
Zehra9616 2-prensesannesiii iste dogum haftalarindan dolayi boyle dusunuyosun ama normal 42 tam ay hesaplarsan 😊
Zehra9616 Fatosduzgun55 evet cnm umuyorumki bundada oyle olur kilosu mubtesemdi cunku ilk oglumun 😃♥️
Ozie1993 7 gün günüm geçmiş 😅😅 erken diyen arkadaşları anlamadım ama neyse iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim Allah razı olsun inş çabucak alırım yarın kucağıma oğlumu 🥰