Kubra9696 kuzum ben adetimden 4 gün evvel kan testi yaptırmıştım sonra aynı seninki gibi çıktı negatif yani adetime 1 gün kala kahverengi lekenlenmem oldu sonra ara ara geldi normalde ben sqncılı ve aşırı derecede kanamalı adet yaşarım ama bu seferki farklıydı sonra erken gebelik testi yaptım 2. silik çizgi çıktı inanmadım özele koştum hemen kan verdim vee 55,57 çıktı meğerse gebeymişim geç döllenme olmuş şuan tam 5 haftalığım 🥰 yine de seni umutlandırmak istemem ama allahtanda ümit kesilmiyor adetşn gecikirse veya bi terslik hissedersen git bidaha test ver inşallah allah bütün isyenlere evlat nasip eder 🥰