Evinru evet canım doktor düzenli takip edicek seni. Her ay çağırmasa bile 1.5-2 ayda bir çağırır. Yükselmesi durumunda dozunu değiştiriyorlar. Dahiliye veya endokrin doktoru takip ediyor. Ben endokrin bölümüne gidiyorum tahlil veriyorum sonuca göre ilaca aynı şekilde devam ediyorum. Bebek için önemli bi hormon o yüzden takip edilmesi aksatılmaması getekiyor.