DenizD yengem ilk hamileliginde sezeryan olunca ikincide sezeryan olcakti bunu uyanik olmak istedi 3 ay once oldu cokta memnun kesinlikle tavsiye ediyoe sahsen bende korkuyorum ama normal dogumdaki gbi degilmis bu sadece igne yapiliyormus katedral filan takilmiyor ikinman filan gerekmedikgi icin daha risksiz oldugunu soyledi, ko kendisi cok ehvamli panik biridr ama cok memnun kaldi